Sieradendoos - Over Ruilen

 

RUILEN / RETOURNEREN

 

1. Zichttermijn & retourregels:


Voor de Sieradendoos bestellingen geldt een zichttermijn van 7 dagen vanaf het moment dat de bestelling in uw bezit is. Binnen deze termijn mag u het artikel bekijken, beoordelen en/of passen, tenzij anders vermeld.

Is er iets niet goed met uw bestelling, bijvoorbeeld beschadigd of niet compleet dan verzoeken we u vriendelijk direct contact met ons op te nemen om dit te melden.

 

Bent u niet tevreden over het artikel, dan kunt u het retourneren. U kunt het artikel retourneren:

binnen de zichttermijn van 7dagen
als het artikel compleet is en niet gedragen.

het artikel dient in originele staat en fabrieksverpakking
aangetekend (handtekening voor ontvangst) via een verzender, bijvoorbeeld PostNL aan ons te worden geretourneerd

Sommige artikelen kunt u niet retourneren. Het gaat dan om:

Producten waarin op verzoek gegraveerd is
Producten die op speciaal verzoek gemaakt of vermaakt zijn.

Producten die op maat gemaakt zijn
Producten die op bestelling voor u gemaakt zijn
Alle artikelen uit de categorie Design
Producten die overeenkomstig uw specificaties zijn aangepast

Oorbellen kunnen alleen retour als deze NIET uit de verzegelde verpakking geweest zijn.

Als Ruilzegels verbroken of verwijdert zijn


Raadpleeg voor meer informatie onze algemene voorwaarden.

 

2. Stappenplan retourneren/ruilen:


Om uw ruiling of retournering zo goed en spoedig mogelijk op te lossen vragen wij u om onderstaand stappenplan aan te houden;

 

Neem eerst even contact met ons op om een retournummer te ontvangen.

 

Download hier ons Ruilen / Retourformulier (Via rechtermuisknop Opslaan als)
Op het formulier kunt u aangeven wat uw voorkeur heeft; of u het artikel wenst te ruilen, te repareren of dat u uw aankoopbedrag terug wenst te ontvangen.

Een retour wordt echter altijd door de retourenafdeling beoordeeld om te kijken of het ook daadwerkelijk mogelijk is aan deze voorkeur te voldoen.

 

Wij verzoeken u het pakket met het product

aangetekend (handtekening voor ontvangst) te sturen naar;

S. Brandse
Bleyenhoevelaan 1
1951KC Velsen noord

 

Zet achterop de zending duidelijk uw eigen afzender.

 

Links boven aan de voorkant van de zending zet u tevens het Retournummer dat u van ons heeft gekregen.

 

Zendingen zonder retournummer worden altijd door ons geweigerd.

 

Wij adviseren u dringend het pakket aangetekend (handtekening voor ontvangst) te verzenden i.v.m. kwijtraken of beschadigen. Dit is niet verplicht, maar houdt u er rekening mee dat als een niet aangetekende zending onverhoopt niet bij ons aan mocht komen dit uw eigen risico is en dat u ons hiervoor niet aansprakelijk kunt stellen. Helaas kan het gebeuren als u een retourzending als gewoon pakketje heeft verstuurd dat dit niet bij ons aankomt de mensen die de postbussen vullen maken ook fouten en zo kan het gebeuren dat een pakketje in de verkeerde postbus wordt gelegd. Omdat er voor een gewoon pakje geen handtekening voor ontvangst nodig is kan het om die reden dus in verkeerde handen komen en in het niets verdwijnen. Wij kunnen dus ook al heeft u een retourzending als pakje verstuurd geen aansprakelijkheid aanvaarden als iets niet bij ons aankomt.

 

De retourzendingen worden op volgorde van binnenkomst in behandeling genomen en beoordeeld, u wordt op de hoogte gehouden van de status.
Is uw artikel defect? Lees dan ook over garantie en klachten.


3. Ruilen


Het ruilen van een artikel voor hetzelfde artikel in een andere maat of kleur, geldt als een nieuwe bestelling. U retourneert uw oude bestelling binnen de zichttermijn en geeft uw nieuwe bestelling gewoon door zoals u gewend bent via onze webshop.

 

Moet een artikel geruild worden door een fout van ons dan zijn de kosten uiteraard voor onze rekening.